BIST 100
14.539,61 -1,29%
DOLAR
46,4797 0,01%
EURO
52,9205 0,01%
GRAM ALTIN
6.126,14 -0,28%
FAİZ
41,13 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
92,01 -0,01%
BITCOIN
62.744,00 0,56%
GBP/TRY
61,3984 -0,02%
EUR/USD
1,1381 -0,01%
BRENT
77,08 -1,05%
ÇEYREK ALTIN
10.016,24 -0,28%
23 Haziran 2026 - 17:41 KKTC’DE NEFES KESEN TATBİKAT
23 Haziran 2026 - 15:46 ORMANLAR İÇİN TEK YÜREK
23 Haziran 2026 - 15:04 TÜRK DÜNYASINDA BİRLİK ŞUURU
23 Haziran 2026 - 11:06 MOBİLİTE FONUYLA YERLİ ATILIM
22 Haziran 2026 - 16:36 İSTANBUL’DA NATO DİPLOMASİSİ
22 Haziran 2026 - 16:26 ALMATI’DA 12. EMI KONGRESİ
22 Haziran 2026 - 16:24 SAVUNMA SANAYİSİNDE TARİHİ GÜN
19 Haziran 2026 - 19:29 5 İSTASYONLU YENİ HAT AÇILDI
İstanbul Parçalı Bulutlu
İstanbul hava durumu
13 °
Reklam

ZİRVENİN ÖDÜL TÖRENİ ANKARA’DA YAPILDI

Reklam
KAMU DİJİTAL
Anadolu Ajansı (AA)
Reklam

Kamuda dijital dönüşüm sürecinde atılan adımlar ödüllendirildi. Kamu Dijital Dönüşüm Zirvesi’nin ödül töreni Ankara’da gerçekleştirildi. Törende, e-Devlet hizmetlerinin ulaştığı noktaya dikkat çekildi.

Kamu Bilişim Derneği tarafından düzenlenen Kamu Dijital Dönüşüm Zirvesi’nin ödül töreni, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu yerleşkesinde gerçekleştirildi. Törene kamu kurumları ve sektör temsilcileri katıldı. Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, e-Devlet Kapısı’nın bu yıl 70 milyon kullanıcıya ve yaklaşık 9 bin hizmete ulaşmasının beklendiğini söyledi. Bu tablonun, kamunun dijital kanallar üzerinden vatandaşla kurduğu güçlü bağın göstergesi olduğunu vurguladı.

Sayan, dijital dönüşümün geçici bir teknoloji dalgası olmadığını belirtti. Sürecin insan kaynağı ve kurumsal kültürle güçlendiğini ifade etti. Ödül alan projelerin, yalnızca kurumlara değil tüm kamu sistemine örnek teşkil ettiğini kaydetti.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?